Wednesday, February 27, 2008

5 sebab untuk bersama dengan HPA 'mai secawan'

Terima kasih kerana membaca post ini. Kepada anda yang mencari peluang bisnes di Internet, anda mungkin sudah biasa jumpa dengan macam-macam peluang yang ada di Internet. Bagi saya, setiap peluang mempunyai kelebihan masing-masing. Terpulang untuk anda menilainya.

Begitu juga dengan HPA 'Mai Secawan'. Bagi saya terdapat beberapa faktor yang memberi kekuatan tersendiri kepada HPA.

1- Kesihatan sebenar - Keadaan hidup sekarang banyak membawa kepada ketidakseimbangkan dari segi kesihatan. HPA memberi peluang kepada anda mencapai kesihatan sebenar melalui kepakaran herba warisan. HPA sudah 20 tahun dalam dunia herba.

2- Produk halal kegunaan harian - HPA juga komited untuk mengeluarkan produk-produk halal lagi suci untuk kegunaan umat Islam. Pelbagai barangan harian telah dikeluarkan termasuklah Ayam organik.

3- Kebebasan Kewangan - HPA perkenalkan program 'Perkongsian Bijak Cemerlang' untuk melatih mereka yang berminat untuk menjadi usahawan HPA yang berjaya. Bisnes juga boleh juga dijalankan secara online seperti group kami, DuniaHerba.Net . Web replica percuma akan diberi , cth: http://www.duniaherba.net/shuk

4- Penerapan amalan Islam - Perkerja HPA perlu mengambil wudhu' sebelum memulakan kerja. Solat Dhuha dan bacaan Ma'thurat juga diamalkan.

5- Kualiti Produk - Produk mendapat kelulusan BPFK, KKM dan Sijil Halal. Insyaallah selamat untuk digunakan

No comments: