Saturday, May 10, 2008

Teruskan Promosi....peluang melalui iklan berbayar

Kepada sahabat yang ingin mengembangkan network, sama-sama kita teruskan promosi samada secara online atau pun secara offline.

Internet memberi peluang baru untuk mengembangkan network kita, tetapi seperti juga teknik lain, kena banyak bersabar. Kadang-kadang letih kita buat promosi di Internet tetapi tiada pun yang register melalui web kita.

Panduan dari Reza insyaallah serba sedikit boleh membantu dan yang penting kita konsisten dalam membuat promosi. Sebagai permulaan boleh mula dengan mana-mana teknik promosi.

Saya juga galakkan sahabat sekalian cuba guna iklan berbayar untuk mempercepatkan lagi proses mengembangkan network. Contoh yang saya pernah guna ialah iklan teks di www.klpos.com . RM30 sebulan. Boleh dapat dalam average 10 visitor satu hari. Dan iklan tersebut juga merupakan salah satu iklan yang menolong saya mendapat 19 orang yang register melalui web saya sejak tengah bulan lepas.

Banyak lagi laman web yang menyediakan khidmat iklan berbayar. Ada masa sahabat boleh cuba cari laman web yang sesuai kalau berminat untuk menggunakan iklan berbayar. Saya rasa tak rugi jika kita menggunakan iklan berbayar kerana jika menggunakan teknik offline pun kita juga perlu mengeluarkan wang untuk duit 'minyak' untuk pergi berjumpa dengan prospek-prospek.

Ada sebarang masalah atau pertanyaan boleh contact saya.

Teruskan Promosi !

http://www.duniaherba.net/shuk

1 comment:

Zool Blogger said...

Wah bagus boleh try ni



Zool
http://www.ligakampung.com/blog